1402-02-13 14:49
754
0
84794
در قالب یک نمایشگاه انجام شد؛

ارائه آثار هنری دانش‌آموزان هنرستان بعثت در گرگان

مجموعه آثار و توانمندی‌های دانش‌آموزان هنرستان بعث گرگان در قالب یک نمایشگاه در معرض دید علاقمندان و مسئولان شهری قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، مجموعه آثار و توانمندی‌های دانش‌آموزان هنرستان بعث گرگان در قالب یک نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و در این بازدید مسئولان شهری قول دادند تا از این مهارت‌ها در زیباسازی محیطی استفاده کنند.  

مامک میررحیمی معاون فنی هنرستان دخترانه بعث گرگان در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: یکی از اهداف ما در برپایی این نمایشگاه نشان دادن استعدادها و توانایی دانش‌آموزان در زمینه هنری و فنی بوده است.

وی دعوت از مسئولان شهری در این نمایشگاه هنری را در برنامه‌ریزی برای آینده شغلی دانش‌آموزان موثر خواند و گفت: کارهایی که در نمایشگاه وجود دارد در بازه زمانی کوتاه انجام نشده است اکثرا آموزه‌های بچه‌ها در طول ترم است.

میررحیمی بیان کرد: سعی بر این بوده همه مهارت‌ها دیده شوند و دانش‌آموزان قوی و ضعیف با ارائه نمونه کارهای خود بتوانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی این نمایشگاه را بستری برای تشویق و ایجاد انگیزه دانش‌آموزان دانست تا برای ادامه کار تلاش بیشتری کنند و گفت: در این نمایشگاه همچنین رشته‌های مختلف را معرفی می‌کنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.